Reflux Rawatan Tanpa Mempunyai untuk Menggunakan Dadah

Reflux Rawatan Tanpa Mempunyai untuk Menggunakan Dadah

Jika anda bukan seorang peminat gemar ubat-ubatan sintetik dan tidak dapat menelan pil kecil, maka cuba rawatan refluks yang tidak akan memaksa anda untuk pop tablet akan bunyi seperti mungkin penyelesaian terbaik yang anda mungkin mempunyai. Memang benar, apabila seseorang itu mengalami pedih ulu hati, dua alternatif penawar wujud: pengambilan dadah atau ubat-ubatan atau keutamaan untuk gaya hidup yang lebih sihat.

Antasid dan lain-lain over-the-kaunter ubat-ubatan dan ubat-ubatan preskripsi bagi kes-kes yang teruk merupakan beberapa sumber popular di kelegaan segera apabila seseorang itu mendapat serangan pedih ulu hati. Sudah tentu, jika anda digunakan untuk amalan ini, anda mungkin berpuas hati dengan cara untuk menangani masalah tersebut.

Di sini anda tidak benar-benar mencari rawatan refluks tetapi hanya mengurangkan kesakitan yang dirasai apabila anda mempunyai serangan tertentu. Jika tidak, ubat-ubatan tidak akan diambil jika anda tidak mempunyai apa-apa serangan.

Tetapi bagi mereka yang lebih serius dalam menghapuskan bukan sekadar serangan sedikit dan secara tiba-tiba tetapi mungkin sedikit lebih serius mengenai memadam kejadian keadaan ini membimbangkan mungkin melihat dengan lebih dekat pada alternatif yang lebih baik.

Mengubah tabiat makan anda

Alternatif seperti itu tidak lain hanyalah baik pulih gaya hidup seseorang. Anda mendapat dengan betul! Keadaan perut adalah tidak sama sekali yang disebabkan oleh parasit tertentu pula tidak disebabkan oleh satu fenomena semula jadi dalam sistem manusia. Sebaliknya keadaan ini berlaku kerana beberapa perkara termasuk faktor seperti pilihan makanan dan ketagihan yang mengandungi kafein Minuman, alkohol dan merokok.

Terdapat beberapa barangan makanan yang benar-benar boleh mencetuskan pedih hulu hati. Senarai ini termasuk digoreng makanan seperti donat, kentang dan jagung cip, ayam goreng dan beberapa hidangan tradisional India. Barangan daging dengan kandungan lemak yang tinggi dan juga makanan yang mencetuskan pedih hulu hati seperti makan ayam dengan kulit di atasnya. Orang yang pasti tentang berlakunya pedih ulu hati dalam sistem mereka juga harus cuba untuk mengelakkan coklat jika mereka adalah peminat setia yang apa-apa bentuk pasti mendorong serangan pedih ulu hati.

Selain daripada menghalang dari mereka barang-barang makanan yang dinyatakan, ia juga akan sangat membantu jika seseorang mula mengurangkan pengambilan alkohol mereka sebagai rawatan refluks. Mengehadkan bilangan rokok yang digunakan juga akan membantu banyak jika anda mahu mengurangkan kejadian pedih ulu hati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar