Berpeluh berlebihan Menyembuhkan - 4 Tips untuk badan yang lebih baik Bau & peluh Kurang

Berpeluh berlebihan Menyembuhkan - 4 Tips untuk badan yang lebih baik Bau & peluh Kurang

Peluh berlebihan dan bau badan yang tidak baik seolah-olah pergi tangan dalam tangan. Apabila berpeluh badan kita berlebihan ia adalah badan anda memberitahu anda bahawa sesuatu yang tidak berapa betul. Berpeluh adalah cara yang baik untuk badan anda untuk menyingkirkan toksin dan ini lagi dikuatkuasakan oleh bau bau badan anda. Jika anda sedang mencari tempat yang anda bau buruk maka anda tahu bahawa badan anda akan melalui beberapa kerja detox utama.

Sudah tentu walaupun, ada cara-cara yang anda boleh membantu kelajuan ini sehingga. Terdapat juga cara-cara anda boleh menghalang tubuh anda daripada menjadi terlalu banyak sampah juga. Jika anda melakukan kedua-dua berpeluh terlalu banyak dan buruk bau badan akan menjadi perkara yang telah lalu.

Pertama sekali membolehkan menangani berlebih-lebihan itu. Perkara-perkara yang boleh membantu anda untuk berhenti berpeluh yang berlebihan ialah:

1. Bersenam - Senaman aerobik membantu mendapatkan bergerak sistem limfa anda yang merupakan sistem yang berkaitan dengan toksin. Dengan menggalakkan ia untuk pergi anda membantu ia mengusir toksin dengan cepat. Ini juga merupakan cara yang baik untuk banyak berpeluh dan peluh keluar dari sistem anda. Jika anda bersenam pada waktu pagi sebelum kerja-kerja dan kemudian pancuran, anda mungkin mendapati bahawa pada siang hari anda mempunyai masalah dikurangkan!

2. Pastikan terhidrat - Kebanyakan orang tidak mendapat cecair yang mencukupi di dalamnya. Jika anda tidak peeing 8-10 kali sehari dan tidak mengalami kencing yang jelas maka anda adalah kering. Dapatkan banyak air sepanjang hari dan makan makanan padat air seperti buah-buahan mentah dan sayur-sayuran. Makan snek buah-buahan sepanjang hari akan membantu anda menjaga paras air anda.

3. Makan Fruit & Veg - Sehingga pengambilan makanan mentah. Buah-buahan dan sayur-sayuran mengandungi semua vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh anda. Mereka juga mudah untuk badan anda untuk mencerna dan tidak akan meletakkan sebarang tekanan pada sistem pencernaan anda seperti makanan lain.

4. Kurangkan Berat Jika Anda yang berlebihan berat badan - Berpeluh terlalu banyak biasanya dikaitkan dengan berat badan berlebihan. Ini tidak menghairankan kerana kedua-duanya tidak sihat, apatah lagi semua individu yang berlebihan berat badan adalah kering. Itulah yang lemak yang berlebihan tidak. Jadi menurunkan berat badan dan anda akan dapat melihat peningkatan yang besar.

Secara umumnya jika anda mengambil lebih banyak makanan mentah dan cuba untuk mengurangkan berapa banyak daging dan tenusu yang anda makan, anda akan dapat melihat peningkatan dalam bau bau badan anda juga. Daging dan tenusu membuat orang bau tengik! Diet yang tinggi dalam buah-buahan dan sayur-sayuran akan membuat anda bau yang bagus atau mengurangkan bau anda dengan ketara.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar