Mengenal pasti Enam Peringkat-peringkat Serangan Sore Dingin dan Rawat luka terbuka Sejuk Sekarang

Mengenal pasti Enam Peringkat-peringkat Serangan Sore Dingin dan Rawat luka terbuka Sejuk Sekarang

Sejuk anda wabak sakit; adakah anda pernah terfikir untuk mereka sebagai satu serangan ke atas badan anda? Bagaimana pula dengan serangan ke atas hidup anda atau hubungan peribadi anda? Ini harus bermula anda berfikir dengan cara yang sama sekali berbeza, kerana seperti yang luka sedikit mengerikan membangunkan sekitar mulut anda, berselerak di seluruh pipi anda, atau kerana mereka boleh lakukan, muncul hanya kira-kira di tempat lain di dalam badan, ia paling pasti sebenarnya, menyerang anda. Dengan menyerang anda dengan cara ini mereka sebenarnya menghalang anda daripada hidup hidup anda sepenuhnya dalam pelbagai cara, dan mereka oleh itu, pada dasarnya melancarkan perang terhadap badan anda.

Apabila anda mula berfikir wabak anda sebagai serangan sebenar terhadap anda, anda sedar bahawa anda perlu mount pertahanan yang kukuh. Anda akan tidak hanya duduk diam dan membiarkan diri anda untuk pummeled jika penyerang telah memecahkan tingkap atau pintu dalam rumah anda, dan anda tidak boleh membuat diri anda itik duduk untuk luka sejuk, sama ada!

Serangan kudis sejuk adalah hidup membimbangkan, tidak kira bagaimana turun naik atau rawak mereka boleh muncul. Walaupun mempunyai satu wabak setahun boleh mengubah hidup, terutamanya apabila ia berlaku pada salah satu hari yang paling penting dalam hidup anda atau apabila ia mengganggu kehidupan profesional anda. Itulah sebabnya pemasangan pertahanan anda adalah sangat penting.

Mekanisme pertahanan

Pemasangan pembelaan terhadap suatu serangan sakit sejuk bermakna membekalkan senjata kepada badan anda untuk pertempuran masa depan wabak yang lebih baik. Ia adalah betul bahawa anda tidak boleh menyembuhkan diri anda daripada virus Herpes, tetapi yang mengatakan anda tidak boleh menghalang virus itu daripada membuat penampilan di luar badan anda? Siapa kata anda tidak boleh menyimpan virus ini terkawal dan lengkap supaya seluruh dunia tidak perlu mengambil satu pandangan pada wajah anda dan tertanya-tanya apa yang salah dengan anda?

Berita baik adalah anda boleh melakukan semua itu! Mencegah serangan yang kini mungkin, tetapi anda perlu belajar daripada satu program yang baik yang mendedahkan terbaik semulajadi rawatan sakit sejuk. Aspek terbesar pertahanan anda terhadap kudis sejuk akan menjadi pemakanan dan makanan tambahan yang lengan badan anda untuk membolehkan ia melawan terhadap virus dan memastikan ia lengkap.

Know Your Enemy

Langkah pertama dalam pemasangan pertahanan anda adalah untuk mengenali musuh anda sebanyak yang mungkin. Dalam mana-mana peperangan, anda perlu untuk mengenal pasti siapa anda menentang dan melakukan sedikit kerja menyamar untuk menentukan bagaimana mereka bekerja dan di mana kelemahan mereka berbohong. Kemudian, anda akan dapat mencapai target dan mengetuk mereka keluar.

Untuk virus Herpes, anda perlu mengenal pasti enam peringkat serangan sakit sejuk. Anda pada mulanya akan merasakan kudis sejuk membangun di bawah kulit, atau sekurang-kurangnya akan berasa kelembutan pada kulit. Mereka kemudian akan datang melalui kulit dan pergi melalui beberapa peringkat yang berbeza, sebelum scabbing ke atas dan akhirnya akan pergi di peringkat akhir serangan.

Memahami semua enam peringkat yang kudis sejuk anda pergi melalui pada setiap wabak akan membolehkan anda untuk memahami mengapa hanya semua sejuk semula jadi rawatan sakit selama-lamanya boleh menghapuskan wabak masa depan. Merawat mereka topically selepas mereka muncul pada dasarnya membuat diri itik duduk dan hanya menerima bahawa perkara-perkara yang tidak baik akan berlaku kepada anda dari semasa ke semasa.

Anda bukan itik duduk dan anda tidak bersenjata! Apabila anda sudah bersedia untuk meletakkan pembelaan dan mengalahkan wabak masa depan, rawatan sakit sejuk semulajadi di luar sana.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar