Merawat Ekzema Dengan Homeopati adalah yang mungkin menjadi kekal

Merawat Ekzema Dengan Homeopati adalah yang mungkin menjadi kekal

Merawat ekzema sering oleh dadah bersifat menindas. Walaupun ini boleh mempunyai peningkatan segera ekzema anda, ia datang pada kos. Dan itu adalah kemerosotan dalam kesihatan anda secara keseluruhan.

Tiada rawatan bersifat menindas datang bebas risiko. Sebabnya ialah kerana ia merendahkan sistem imun anda. Sememangnya merawat ekzema, atau sebarang masalah kesihatan yang lain, berfungsi dengan MENINGKATKAN sistem imun anda. Ini boleh membuat semua perbezaan di dunia.

Dengan meningkatkan imuniti anda, anda menyerahkan tugas penyembuhan kepada sistem yang telah dicipta untuk mengendalikan kesihatan. Jadi, salah satu perkara yang paling penting yang anda harus ingat sentiasa adalah bahawa sistem imun anda. Adakah apa yang anda berfikir untuk lakukan, akan menyokong atau menghalang ia?

Kawasan yang tidak memberi sokongan kepada sistem imun yang sihat adalah:

makanan yang kaya dengan protein haiwan dan makanan yang diproses
kekurangan senaman semula jadi, cahaya matahari, tidur, masa santai
penjagaan kesihatan bersifat menekan (dadah, vaksin)
menekan cabaran emosi, dan bukannya membolehkan mereka bersuara
memberi tumpuan kepada bahan (luar) kekayaan dan bukannya 'rohani' (dalaman) kekayaan
Kulit adalah organ pertama yang badan yang sihat akan gunakan untuk menghilangkan racun. Kulit adalah salah satu organ kurang penting badan. Kurang penting daripada buah pinggang, hati, jantung atau paru-paru. Apabila badan tidak boleh menggunakan kulit untuk menghapuskan toksin lain, organ-organ penting yang dibawa ke dalam penggunaan.

Homeopati berfungsi dengan membawa imuniti anda dengan cepat. Walau bagaimanapun, jika anda tidak juga menangani isu tersebut, masalah itu boleh menyimpan kembali.

Apa yang tanpa henti menarik adalah bahawa ubat homeopati yang baik selalunya akan menukar tabiat yang menyebabkan masalah ini. Ini biasanya lebih sesuai untuk kaedah perubatan homeopati profesional. Merawat ekzema boleh menjadi rumit dan mungkin mengambil masa.

Walau bagaimanapun, ubat homeopati Rhus tox boleh menjadi pilihan yang baik untuk ekzema anda dalam jangka pendek, selagi gejala anda bersetuju.

Mereka hendaklah merangkumi:

gigih gatal letusan kulit (ekzema, herpes, kayap, oak racun, racun ivy, urtikaria, dermatitis, dan lain-lain)
gatal lebih baik dengan haba, lebih panas yang lebih baik
Dan ekzema itu mungkin telah disebabkan oleh semakin sejuk apabila dipanaskan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar