Rawatan Semulajadi Untuk Jangkitan Pundi Kencing - Menggunakan Homeopathy

Rawatan Semulajadi Untuk Jangkitan Pundi Kencing - Menggunakan Homeopathy

Mempelajari apa rawatan yang terbaik semula jadi untuk jangkitan pundi kencing yang mempunyai potensi untuk menyelesaikan banyak, jika tidak semua, masalah kesihatan anda. Ia bukan bahawa anda semestinya akan berhenti mendapat masalah kesihatan. Tetapi dengan merawat mereka secara semula jadi, mereka akan mendapat kurang dan kurang. Dan tenaga anda akan bertambah baik lebih dan lebih.

Ini adalah kalah mati pada kesan yang anda perolehi dengan rawatan semula jadi kerana mereka bekerja dengan menaikkan tahap imuniti. Rawatan dadah, di sisi lain, cenderung untuk menyasarkan masalah dan mencegah ungkapan semula jadi. Ini, pada hakikatnya, merendahkan imuniti anda.

Menggunakan homeopati untuk rawatan semula jadi untuk jangkitan pundi kencing boleh jadi semudah melawat homeopati profesional. Semua butir-butir bagaimana ia muncul akan melalui dengan cara yang terperinci. Setiap pilihan akan diterokai.

Kemudian tanda-tanda anda akan dipadankan dengan ubat homeopati yang paling sesuai. Sebaik sahaja anda mengambil ubat homeopati yang baik, anda boleh notis (jika anda taat) yang anda menjadi lebih lembut, kurang mudah digulung. Tenaga anda bertambah baik. Dan jangkitan pundi kencing hilang.

Sesetengah orang suka ke rumah menetapkan. Dan ini boleh dilakukan dengan berkesan dengan banyak ubat-ubatan homeopati yang sama. Terdapat kira-kira 40 daripada ini. Dan anda boleh melakukan sendiri banyak yang baik. Tidak semua, tetapi banyak. Terutama bagi mereka kecederaan akut dan jangkitan.

Pulsatilla adalah salah satu rumah yang sama menetapkan ubat-ubatan homeopati. Ia boleh menyelesaikan masalah kesihatan, seperti jangkitan pundi kencing, jangkitan telinga, demam alergi, sakit haid dan rasa tidak selesa, sakit kepala haid, konjunktivitis, asma, mengembara atau artritis yang berhijrah dan berbagai macam penyakit lain, dengan syarat gejala bersetuju.

Jangkitan pundi kencing tertentu (termasuk cystitis) tanda-tanda bagi Pulsatilla untuk bekerja dengan baik adalah:

lebih teruk pada akhir membuang air kecil
lebih teruk apabila cuba untuk mengekalkan air kencing
kencing tidak sukarela terutama pada waktu malam
kencing tidak sukarela pada ketawa, batuk, bersin, lulus kentut atau berbaring
Tetapi terdapat lebih. Anda perlu beberapa gejala yang lebih mendalam untuk memadankan mereka daripada Pulsatilla untuk itu untuk bekerja. Gejala yang termasuk pergantungan emosi. Yang ringan, pelupusan malu-malu, yang mudah dipengaruhi. Keinginan untuk dihiburkan. Moods boleh berubah, dari malu-malu untuk cepat marah.

Modaliti sentiasa penting apabila memilih ubat homeopati yang sesuai dan orang-orang Pulsatilla termasuk:

lebih baik di udara terbuka
lebih baik dalam persekitaran yang sejuk
lebih teruk semasa akil baligh, haid, kehamilan, menopaus
lebih teruk pada waktu malam, pada waktu malam
lebih buruk untuk kehangatan atau haba
lebih buruk untuk makanan yang kaya, yang kehausan
biasanya tidak mempunyai dahaga

Tidak ada komentar:

Posting Komentar